dijous, 2 de juliol del 2015



Com he arribat fins aquí?

Sóc la Judit, tinc 33 anys i visc a Sant Cugat del Vallès des de fa un any. Sóc de Lleida, i en algunes èpoques he viscut a Barcelona i a d'altres a la Terra Ferma.
Infermera de professió des de fa 8 anys, he passat per serveis de medicina, cirurgia, etc...Pero des de fa uns anys he tingut experiències laborals amb persones amb problemes d'addicció, gent sense sostre i discapacitat intel.lectual.
Sempre he vist que volia anar més enllà de l'estat físic i que em sentia lligada fortament a les experiències emocionals dels meus i les meves pròpies.
Potser d'aquí rau la meva passió per la salut mental, entendre les persones en qualsevol estat m'apassiona, perque som tan diferents si al cap i a la fi estem fets del mateix material? pot semblar un absurd pero no ho és, només és una breu reflexió de coses que et passen pel cap quan coneixes diferents persones i diferents maneres d'afrontar la vida.
I així doncs arribo a les Flors de Bach. Decideixo formar-me com a terapeuta per poder ajudar als altres, per poder arribar a les persones d'una manera que els pugui ajudar, amb fòrmules úniques que puguin donar ajuda en moments d'ofuscació, de moments emboirats.
Així doncs, aniré emplenant el meu bloc dels meus coneixements, experiències, referents a les Flors de Bach, de com m'arriben, de com coneixer-les ha canviat la meva vida i de com pot ajudar a les persones a fer petits canvis positius per tenir una vida millor i aprendre.
Gràcies i fins aviat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada