diumenge, 26 de febrer del 2017

Estudiar i les Flors de Bach




La Lara fa dies que em demanda Flors de Bach perque des de fa unes setmanes ha decidit estudiar.
Ella treballa en un lloc on té contacte directe amb persones que tenen greus problemes, i això li afecta molts cops al seu estat d'ànim. Em diu que no és la feina de la seva vida pero noto que quan m'ho explica té la necessitat vital d'ajudar als altres i que, tot i que se'n ressenteix molts cops a nivell emocional, a nivell físic sap que no és el millor per ella.
Em comenta que per propiciar canvis, ha decidit  presentar-se a unes oposicions.Està molt motivada, no obstant, sap que no té força per posar-se a estudiar. Em diu que necessita concentració, poder estar sentada en una taula i mirar hores els apunts. Tinc en compte que la conec des de fa un temps, i la veig treballadora, amb una voluntat inesgotable, que quan es proposa objectius tot i que hi arribi desvalguda els assoleix. És una oak de cap a peus.
Així que li proposo fer tractament uns quants dies a veure que passa, i li dono:clematis, oak, rescue remedy, impatiens, olive, cherry plum i walnut.
La motivació es busca i ella l'havia trobat. Les flors només li donarien una empemta per posar-se a estudiar, per posar-se les "piles".
Així que li dono una barreja de tot...De clematis per la tendència que tenim els humans a no centrar-nos en el que fem, sinó en el que va passar. Si té pensaments així, no podrà concentrar-se mentre estudïi, li dono també olive perque necessita fer un reset. L'esgotament que duu és gran i ho noto. En la seva mirada, la seva manera de caminar...Necessita descansar per agafar forces...El cherry plum, com no per no explotar, per donar-se els deu segons abans a treure tot el que portes dins .
Al cap d'uns dies parlem, i em diu que es troba relaxada. Que quan va a dormir ho fa tota la nit i dorm hores, hores aprofitades en son i que es desperta bé, concentrada i plena d'energia.

Les flors de Bach molts cops no només ens fan canviar estats d'ànim, sinó que també ens donen l'empenta que ens falta, ens omplen d'energia i ens fan seguir el camí que nosaltres volem. Les flors, una ajuda en molts moments vitals

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada